wtorek, 4 maja 2010

Witajcie!

Witam:)

Witajcie!
Mam nadzieję że ten blog pozwoli mi nawiązać nowe znajmomości,
poszerzyć wiedzę o scrapbookingu i być może pomóc innym.Być może komuś spodobaja sie jakieś moje prace i bedę mogła wytłumaczyć jak je stworzyć:)

Scrapbookingiem interesuje się od prawie roku,podziwiam prace wielu cudownych kobiet, próbuje znaleść dla siebie inspiracje i tworzyć.Tworzę głównie dla przyjaciół.

Mam nadzieję że z dniem 20-07-2010 moje prace nabiorą lepszej oprawy fotograficznej, wtedy bowiem są moje 18 urodziny i zamierzam sama sprwić sobie prezent w postaci aparatu.

Zaparaszam do wspólnego zagłebiania sie w fascynujący świat papieru:)

2 komentarze:

  1. Witaj w blogowym świecie ... powodzenia w nawiązywaniu nowych znajomości ... a gdybym zapomniała (,,staruszkom,, się wybacza) to już dzisiaj składam Ci gorące życzenia urodzinowe ... 18 lat ... piękny wiek! (ja też mam 18 ale x3).
    Pozdrawiam ... będę wpadać ...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zyczę radości z prowadzenia bloga i rozwijania talentu.

    OdpowiedzUsuń