niedziela, 1 sierpnia 2010

Alojek i nagrody z mojego candy.

















Chciałam serdecznie podziękować w tym poście Alojkowi-Jolii, za pamięć i piękną urodzinową kartkę, oraz za cudną nagrodę w jej candy. (zdj.1-6) Dziękuje Kochana:*

Pokaże też nagrody z candy u mnie;) (zdj7-14)
Mam nadzieję że się podobały;) i że niebawem będę mogła zorganizować kolejne!

Jutro mały mix różnych fotografii i coś z twórczości;)

Czekam wciąż na zgłoszenie jeszcze 1 osoby do zabawy z poprzedniego postu;)

1 komentarz:

  1. Droga Paulinko!
    Gratuluję wygranej u Joli !!!
    A Tobie jeszcze raz dziękuję za wspólną zabawę !!!
    Przyfruną już do mnie gołąbek pocztowy i przyniósł jeden z prezentowanych zestawów.
    Notesik i zakładeczkę też pokazałam już u siebie!
    -Prezent jest przepiękny-Dziękuję z całego serca!

    OdpowiedzUsuń