sobota, 28 sierpnia 2010

fotomix 2; )










































Dziś nie twórczo.Chociaż dla mnie fotografia to też forma twórczości;)
Kilka osób już mnie pytało co z jakoś fotorelacją;)
Nie było mnie tu dawno w związku z moją 18;)
Ale wcześniej coś o fotografiach MAKRO. Uwielbiam je!!!
Z świetnego bloga- Patryka http://www.photoblog.pl/patrykcyk/profil wiele się dowiedziałam o tego rodzaju fotografii. Tak więc moje początki z Canonem 400d + kit na reversie. Przydał by się jeszcze jakiś dyfuzor.Zdj. jeszcze nie są idealne.Cześć moich, część Piotrka(zwłaszcza owadzia). Trzeba się jeszcze przyzwyczaić do manualnego nastawiania ostrości, do tego trzeba czasem wiele cierpliwości.Niestety gdy robiliśmy zdj. wiał wiat co bardzo utrudniło prace, ale myślę że efekty jak na początek w miarę dobrę;)
1-15 makro;)
16- dmuchawiec, naklejka z mojego pokoju, może niebawem mała odsłona mojego turkusowego raju;)
17-19-cukier i dalsze makro;)
20-43 chcieli, to mają.
Kilka ujęć z mojej 18.Zaczeło się fioletowo, a.e przy nich nie mogło być zwyczajnie.To nic że potem mi cienie nie pasowały;) Kaś- dzięki:* Dziękuje wszystkim za tak cudny dzień, za Wasze towarzystwo nie tylko w tym dniu:* Markowi- za sprzęt:* Starszemu i młodemu młodemu:*
Dziękuje za cudną gwiazdkę z nieba- czyli przepiękny lampion:* cudowny album, który z pewnością zostanie w dalszej części uzupełniany zdj, piękne błyskotki, które tak lubię.Za przydasie scrapowe, tych nie pokaże bo scraperkom ślinka pocieknie;P
Dziękuje za każdą chwilę:*

I to nic że 3 dni później zorientowałam się że zapomniałam z mamą wbić świeczki do tortu, ten wieczór był tak ekscytujący, że nie potrzebowałam nic więcej niż WAS:*
A na koniec to co Tygryski lubią najbardziej, czyli bicie;)

Jednak było coś twórczego, dziewczyny dopadły domek, Daria otrzymała obiecaną kartkę;)

5 komentarzy:

  1. ależ pokazuj scrapkowe prezenty :) jak najbadziej ;p
    fajne zdjęcia :D
    a fotorelacja z 18-tki... fajnie, fajnie :) tylko ciekawe czemu do lania pasem portki założyłaś ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne zdjęcia naprawdę a od czapy to mam pytanie czy wysłałaś już prace(co do zabawy w podaj dalej)bo ja nic nie dostałam?
    Odpowiedź proszę na mojego bloga.
    dziamba

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe :)

    Chciałam Cię zaprosić do zapaby w 10 rzeczy, szczegóły na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  4. hej. czekam z niecierpliwością na twoje prace ;)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiadomo ktora sztuke podziwiac, kartki sa piekne zdjecia tez.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń