poniedziałek, 2 sierpnia 2010

fotomix ;)
























1-2 zaproszenia na 18 przyjaciółki, jeszcze tylko napisy dodać i wypisać;)
3- a co, dla siebie też scrapuszko zrobiłam
4- mnie nawet rzodkiewka kocha, czyli przygotowania do 18 dla rodzinki
5- dalsze przygotowania;)
6-10- torcik przygotowany z mamą;)
11-12- uwaga na włosy, życzenie i ...zdmuchłam!!!
13-mój cudny prezent 
14-18- za domem i widok z okna;)
1820- Biesko-Biała, urywki po drodze do kina, zawsze lubiłam te budynki.

Mam nadzieję że Was nie zanudziłam ale z tymi zdj mam miłe wspomnienia.
Kurcze zgłodniałam od zdj. tego tortu....
ale 21 sierpnia powtórka, tyle że dla znajomych;D

6 komentarzy:

  1. Imprezowo u Ciebie Kochana!
    Ale jak i okazja ku temu to czemu się nie pobawić-prawda?
    Baw się zatem szczęśliwie do woli...
    I nie zanudzasz! Ależ skąd.!
    Fajnie, my też prawie jak byśmy byli u Ciebie.
    I tort widzimy i prezenty, dodatki i przystawki.
    Zaproszenia wykonałaś rewelacyjne!
    Bardzo podoba mi się kompozycja i kolorki!
    Wszystko bajeczne-Twoje scrapuszko również!
    Wiesz, że my mamy podobnego psa do Tośki; Właściwie to suczka-Sonia (ma chyba trochę dłuższe nogi).
    Pozdrawiam Paulinko!

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego najlepszego! cudny prezent dostałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a. cudowne zaproszenia ! :) skąd masz ten papier? ja ogólnie jestem chyba uzależniona od papierów w kropki i różów :P
    b. mmmmm, marzenie. Dziurkacz od MS.
    c. śliczne, spokojne okolice :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje.Przeogromnie się cieszę że się podoba.
    Papiery z scrap galerii 30x30
    http://www.scrapgaleria.pl/index.php?p744,papier-ozdobny-flights-of-fancy-tip-toe po 3.50
    http://www.scrapgaleria.pl/index.php?p106,papier-ozdobny-mckenna-green-floral po 2.30

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za przemiły komentarz :) Miło wiedzieć, że kogoś to też obchodzi :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  6. O jakie śliczne zaproszenia :) powodzenia na dalszej scrapowej drodze :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń