czwartek, 5 sierpnia 2010



















Szybciutko, szybciutko, bo brat pogania.
1-2 na wyzwanie na SP, identyfikator,zdj z podstawówki, proszę się nie śmiać....albo co tam śmiech to zdrowie, sama nie mogę wytrzymać patrząc na nie.Ale nie miałam innego tak małego.
3-4- nie lubię fioletu, ale świat daje mi do zrozumienia, że jest piękny;)
5- kościół w Osieku
6- różyczki dla Was;)
7- niebo...oj dużo chmurek...
8-9- słodziaśny kwiatuszek, a co tam z dedykacją dla Darity niech się cieszy tym różem;)
10-widoczek po drodze do domu który bardzo lubię;)
11-stosy siana w polach , jeden z zapachów wakacji to dla mnie zapach siana w którym wylegiwaliśmy się i bawiliśmy jak byliśmy mali;)
12-18- a na koniec....
MÓJ PIERWSZY SCRAP!!!
30x30, na wyzwanie na SP
Mam nadzieję że się spodoba, bo ja w sumie jak z nie wielu rzeczy z niego jestem zadowolona;)
To tyle teraz trening break'a.
Nie bójcie się ja tylko robie zdj i przeszkadzam chłopakom w robieniu salt, barów itp figur w tym tańcu;)

4 komentarze:

  1. Brawo, wszystko super udane! Scrap fajny wakacyjny, radosny! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. dziurkacz MS prezentuje się świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny scrap,fotki super:)
    pozdrawiam:)
    ps.kursik na kwiatki znajdziesz tutaj:
    http://cosmocricket.typepad.com/cosmo_cricket/2009/07/natasjas-wedding-bouquet-class.html

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze jest ten pierwszy raz, mnie sie scrap podoba, wszystkie zdjecie sa sliczne, wiadomo, aparat! A karta jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń